reklama

Stretnutie s celebritou

Poznáte ten pocit, keď stretnete celebritu, ktorú roky obdivujete za televíznou obrazovkou a zrazu stojí oproti vám a vy v tej chvíli neviete ani rozprávať..... Lebo ja nie. :-).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Nie som z tých kávičkárov, ktorí si po obede zájdu niekam na kávu. I keď ranná šálka "nesky" zaliata z rýchlovarnej kanvice v našej kuchyni patrí k môjmu krásnemu životu. Priznám sa však, že ma v ten deň návšteva takej naozajstnej kaviarne naozaj potešila. Nie preto, že by som si tam vychutnala nejakú bohovskú strojovú kávičku. To nie, nakoniec som si aj tak šupla sladučké kapučínko s penou, ktorá sa mi doma veru nikdy nechce šľahať. Radosť a úsmev na tvári mi okrem skvelej výpadovky od mamičkovských povinností (ktoré mimochodom milujem najviac) vytvorila jedna úžasná, milá, profesionálna a krásna ryšavá slečna z nášho šou-biznisového slovenského sveta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kamarátka ma slovami "ty si taký komerčnejší typ" vystihla úplne presne. Milujem všetky časopisy a relácie o našich slovenských hviezdach. A vôbec nie preto, že čakám nejaký skvelý škandál, či nezabudnuteľnú senzáciu. Nie, mám tých ľudí naozaj rada. Páči sa mi ich práca, to, že v živote niečo dokázali. Obdivujem a rešpektujem ich. Najmä ľudí z divadelnej scény. Možno aj preto, že sa im v našom malom divadielku rada kafrem do profesie. A keďže nemám to šťastie obývať naše hlavné mesto, je pre mňa veľkým zážitkom stretnúť nejakú známu tvár aj tu, v našom krásnom banskoštiavnickom okrese.

A práve takýto krásny zážitok som mohla v skvelej spoločnosti kamarátky zažiť v kaviarničke na banskoštiavnickom námestí. Lístky sme mali samozrejme rezervované už v predstihu. Po všetkých prekonaných prekážkach sme našťastie obidve, po dlhom čase oblečené nie v teplákoch, nasadli do taxíku v našej najkrajšej dedinke na Slovensku. To sa teraz nevychvaľujem, naozaj sme v roku 2014 vyhrali takéto skvelé ocenenie. Do Trotuar cafe sme stihli prísť dokonca aj v predstihu. No uznajte, že sme si na hviezdu museli počkať. Pri popíjaní voňavého kapučína som v upriamenom pohľade mojej spoločnosti pochopila, že tam už je. Nechcela som sa otočiť, aby to nebolo hlúpe. (Zrejme by to aj tak nebolo). Spýtavým gestom som sa radšej obrátila na Zuzku. Áno, ženy majú tú schopnosť porozumieť si aj bez slov, preto mi pokojným prikývnutím s jemným úsmevom naznačila, že sú moje vnútorné hypotézy správne. Bola tam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Barbora Švidraňová, ktorú pozná väčšina ľudí z markízackého seriálu Búrlivé víno ako prefíkanú Karin. Vnímam ju už od jej účinkovania v Paneláku. Veľmi ma oslovila svojim spevom v Hlase, kde patrila medzi tých najlepších. Naozaj veľmi talentovaná mladá herečka, speváčka i textárka. Pieseň napísanú na počesť jej charakteru v televíznych úlohách s príznačným názvom "Mrcha", napísala neuveriteľne výstižne. Jej spevácke vystúpenie v ten večer nás úplne dostalo. Silný, drsný, a tak poznateľný "chrapliak", ktorým s ľahkosťou zdolávala nižšie i vysoké tóny, úplne pripútal našu pozornosť. Keby nepopíjam popritom Cosmopolitan, asi by som po celý čas mala ústa otvorené. Jej akustické vystúpenie, ktorým ju na strunových nástrojoch sprevádzal jeden z členov ich kapely (mimochodom Barborin brat), mi znie v hlave ešte aj dnes. Po kratučkom váhaní sme sa aj vybrali za ňou. Veď predsa, musíme mať nejaký dôkaz. V skutočnosti vyzerá oveľa krajšie ako na televíznej obrazovke. Je štíhla a čo je najdôležitejšie, nie je to žiadna mrcha. Barbora bola veľmi milá a ochotná sa s každým odfotiť a porozprávať. No proste, bola skvelá. Taká dokonalá, ako sú v mojich očiach všetci na tých veľkých doskách, ktoré znamenajú svet.

Lucia Ivaničová

Lucia Ivaničová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, matka, manželka, dcéra, sestra, nevesta, švagriná, sesternica, kuchárka, učiteľka, upratovačka a trošku blogerka. Zoznam autorových rubrík:  Banská BeláCukríky na cestáchCukríky čítajúCukríkovciZ každého rožka troška

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu